Doelstellingen 1

Geen doel? Onze strategieën schieten altijd raak!

Julius Caesar bewees het al: geen enkele generaal trekt ten strijde zonder een goede strategie. En hij had gelijk, godverdekke. Daarom treden wij in zijn voetsporen. Want een straffe strategie? Die is het begin van elk succes.

We baseren onze strategie op jouw identiteit

First things first. We willen weten wie jij bent, wat je drijft en wat je tegenhoudt. We beginnen met een intens vragenrondje, waarin we op zoek gaan naar de sterktes én zwaktes van jouw bedrijf. 

Met andere woorden… we gaan op zoek naar jouw why’: waarom doe je wat je doet — en hoe maak jij het verschil? De antwoorden op deze vragen vormen de kern van jouw strategie — en zijn broodnodig om te ontdekken hoe je een blijvende én duurzame verbintenis met je doelgroep aangaat. 

Plan Maken

We tekenen een plan van aanpak uit

Kennen we jouw doel en de boodschap(pen) die jij wil communiceren? Top. Dan vormen we deze om naar een strategie: een realistische verzameling lange-termijndoelen, opgedeeld in ideeën die praktisch en implementeerbaar zijn. 

Vervolgens gieten we dat in een concrete, maar super agile, to-do-lijst: hier staan de deadlines, periodes, verantwoordelijken, budgetten, etc. per taak in opgesomd. 

We creëren. Alles. Wat jij wil.

Goe. Nu kennen we jou en jouw bedrijf, weten we wat je wil bereiken en hebben we theoretisch opgesteld hoe en wanneer we dat gaan doen. En nu? Ja, nu gaan we (eindelijk) aan de slag!

Creaties

Wij gaan aan de slag om jouw boodschap op een inspirerende én converterende manier over te brengen. Hoe we dat doen? Kies maar:

  • Online marketing
  • Content
  • Design
  • Development

… allemaal netjes verpakt binnen die gloednieuwe marketingstrategie, natuurlijk.

En dit is maar het tipje van de ijsberg. Want zijn we ervan overtuigd dat iets anders meerwaarde zal brengen voor jouw organisatie? Dan leren we dat wel! Voor u doen we da gère.

Hoe we dat allemaal doen? Via ons ultracool collega-model, natuurlijk.

Kort samengevat? S goed. Via het Marbles collega-model geniet jij van alle voordelen van een in-house marketingverantwoordelijke (zot van t team en het bedrijf, flexibele planning) én een marketing agency (multigetalenteerd en kei professioneel). Maar dan samen. Gelijk, alleen maar voordelen, dus.

En dat doen we voor minstens 1 werkdag per week én aan een uurtarief van €70 per uur. Ontdek er hier meer over!

Klaar voor jouw eigen strategie, keizer? Kom eens langs!
Tim Berghmans