‘Vers van de Bakker’ wordt ‘Echt bakmanschap’

‘Vers van de Bakker’ wordt ‘Echt bakmanschap’

‘De echte warme bakker is met uitsterven bedreigd’, stelt VLAM vast. Hoog tijd voor actie! Hoog tijd voor een campagne die zijn ambacht in de kijker zet. Want dat – de expertise en de passie – is wat er bij een supermarkt ontbreekt. En dat proef je. Daarom werd de oude ‘Vers van de Bakker’ campagne vervangen door ‘Echt Bakmanschap’.

Echt-bakmanschap4

Omdat:

  • die de engagementen van de warme bakker vertaalt.
  • die bol staat van de smeuïge beelden in een lekker strak design.
  • die eenvoudig de weg wijst naar weetjes over brood en inspirerende recepten.
  • die een zoekfunctie naar alle warme bakkers bevat.

Daarnaast wordt de site ook gesmaakt door de klant. We hebben de site zo gebouwd dat hij zijn campagne en de rest van de content eenvoudig beheert.

Echt-bakmanschap8

De site ziet er heerlijk uit! De foto’s zijn op en top benut en zorgen voor veel appetijt. Sluit perfect aan bij ‘echt bakmanschap’! Proficiat aan het team!


Klant

VLAM ism Choco

Onze rol

UX, design en ontwikkeling

Bezoek de website

www.echtbakmanschap.be


Een sterke campagne-strategie nodig?

Contacteer Tim voor een kennismakingsgesprek.

Dit kan je ook wel interesseren

De snelste weg naar een intakegesprek bij Just U

Blue Rabbit 2.0: a new style of fun

Marathon vs sprint

FAQ, wat er mis is met een pagina veelgestelde vragen