UCLL

Campagne voor de grootste hogeschool van Vlaanderen

Begin 2015 fuseren de onderwijsinstellingen KHLeuven, KHLim en Groep T Lerarenopleiding tot de grootste hogeschool van Vlaanderen. Omdat ze geloven dat ze samen de slaagkansen tijdens de studies en op de arbeidsmarkt vergroten, omdat ze samen een ruimer netwerk hebben en hun reputatie versterken, en omdat ze geloven in internationale samenwerkingen en dat voor hun studenten willen creëren.

UC Leuven-Limburg is een inspirerende hogeschool met als baseline: Moving Minds. Dat is hun levensstijl. Altijd in beweging en streven naar vernieuwing.

UCLL8

Opdracht: Creëer een ijzersterke campagnesite om toekomstige studenten en hun ouders te overtuigen

Onze oplossing is een campagnesite:
  • die vertelt waar UC Leuven-Limburg voor staat, die studenten inspireert en die hen het studieaanbod toont.
  • met een eenvoudige navigatie en duidelijke interface die de doelgroep meteen een antwoord geeft op zijn vragen.
  • met een aantrekkelijk en interactief design. Zo is het eerste scherm op de homepagina opgebouwd uit tiles. Grote blokken. De trend is immers ‘the bigger the better’.
  • met een eenvoudige, maar uitgebreide WordPress backend waarin UC Leuven-Limburg zijn studieaanbod, blogposts/nieuws, social media en interactie met de bezoekers beheert.

Looptijd: 1 week.

ucll-HomePage

Klant

UCLL io 10 Advertising

Onze rol

concept, UX, design, front-end ontwikkeling Wordpress theme en CMS back-end integratie

Onze creatie staat niet meer online.


Op zoek naar een sterk team dat samen met jou een leuke campagne kan opzetten?

Kom eens bij ons op de koffie!

Dit kan je ook wel interesseren

Kazou

Website Technopolis grondig vernieuwd

Non-profit kiest voor Marbles

Google’s nieuwe search lay-out: de veranderingen en de impact op jouw SEA en SEO strategie