Blue Rabbit 2.0: a new style of fun

Blue Rabbit is een reeks van residentiële speeltoestellen die rechtstreeks aan houthandelaars verkocht worden. De speeltoestellen worden in pakketten aan de houthandelaar geleverd, volledig voorzien van alle onderdelen die nodig zijn om het speeltoestel te bouwen, evenals een duidelijke montagehandleiding. Alles dus, behalve het hout. Dat voorziet de houthandelaar uiteraard zelf.

 

Blue_rabbit

Opdracht

Blue Rabbit vroeg om een website die:
  • nieuwe houthandelaars bereikt
  • houthandelaars voorziet van de nodige documenten en promotiemateriaal om de producten zelf te kunnen verkopen aan de eindconsument
Blue-rabbit -15.10.41

Onze oplossing

Om houthandelaars te overtuigen van de sterkte van het Blue Rabbit gamma kozen we ervoor om hen het plezier te tonen dat kinderen ervaren bij het spelen op Blue Rabbit toestellen. Omdat Blue Rabbit over veel high-end foto- en videomateriaal beschikt, konden we dat plezier overal, en op veel verschillende manieren, in beeld brengen.

Daarnaast kozen we – niet zo vanzelfsprekend- voor het gebruik van twee menu’s: enerzijds het productaanbod, anderzijds het ‘gewone’ menu met informatie over Blue Rabbit en contactgegevens. Op die manier ligt de nadruk op de producten

IMG_3114

We brachten ook de links tussen de verschillende producten goed in kaart. Zo zorgen we ervoor dat het bij elke toren of schommel onmiddellijk duidelijk is welke accessoires erbij passen, en andersom. Hierbij dachten we ook dus ook aan de eindconsument, die op termijn zijn toestel misschien verder wil uitbreiden en de mogelijkheden wil bekijken.

Nog een aantal specificaties:

  • online sinds februari 2015
  • meertalig (7 talen)
  • gebouwd in Drupal

Klant

Blue Rabbit

Onze rol

strategie, concept, design en ontwikkeling

Bezoek de website

www.bluerabbit.be


Heb je ook een nieuw product dat je naar je doelgroep wil brengen?

Contacteer Tim om samen een slimme strategie op te zetten.

Dit kan je ook wel interesseren

Argenta

Brand zkt. visie

Wij creëren relaties tussen merken en mensen. In een digitale wereld.

Het nut en de onzin van een customer journey