Wij creëren relaties tussen merken en mensen. In een digitale wereld.

In essentie doet Marbles maar 1 ding: We creëren relaties.

We overtuigen je doelgroep met jouw boodschap om actie te ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan klant of lid worden, een aankoop doen, contact opnemen of een facebookpagina liken. Zo’n actie, ook wel een conversie genoemd, brengt een relatie tot stand tussen jouw merk en je doelpubliek.

Klinkt eenvoudig, toch? In de praktijk is een relatie creëren echter niet zo vanzelfsprekend.

In een digitale wereld heeft de consument macht. Veel macht. Dankzij de evolutie van het internet gaan consumenten in dialoog met merken én andere mensen. Ze slikken niet meer zo vlotjes wat hen opgelegd wordt. Met alle informatie die overal en altijd binnen handbereik is, is de consument kritisch. Hij stelt vragen en vergelijkt zich een ongeluk. Merkloyaliteit is zoek en de hele wereld is binnen handbereik.

Dankzij sociale media is de consument erg mondig geworden, en maakt of kraakt hij dagelijks merken, organisaties, overheden of kan hij zelfs een hele samenleving beïnvloeden. Denk bijvoorbeeld maar aan hoe de kracht van sociale media Abdeslam Gharaffi een nieuwe wagen bezorgde.

De consument beschikt over alle tools om de actualiteit én marketingboodschappen te sharen en te liken, maar ook om zich er tegen te verzetten.

Om relaties op te bouwen met je doelpubliek moet je communicatie dus doordacht, ondubbelzinnig, ethisch en vooral activerend zijn. Dat is waarbij wij jouw kunnen helpen.

Pieter

Benieuwd naar uw relaties?

Neem contact op met Tim