Why?

Why?

We zien het als onze uitdaging om inzichten te krijgen in jouw bedrijf en je klanten. Op die manier ontrafelen we de de vraag achter de vraag.

De waarom.

Zoals The Golden Circle van Simon Sinek ons leert, vertrekt alle communicatie van de waarom. Het is van daaruit dat je een verschil kan maken. Wat en hoe je dat juist doet is in alle waarschijnlijkheid niet eens zo verschillend van je concurrenten.

 

“If Apple was like everyone else a marketing message might be: We make great computers. They’re user friendly. Want to buy one? …Here’s how Apple actually communicates: everything we do, we believe in challenging the status quo, we believe in thinking differently. The way we challenge the status quo is by making our products beautifully designed, simple to use, and user friendly. We just happen to make great computers. Want to buy one?”

 

Op zoek gaan naar de waarom zorgt er voor dat ook jij diepere inzichten krijgt in je bedrijf en je stakeholders. Ook al lijken sommige van onze vragen vanzelfsprekend en misschien zelfs overbodig.

We gaan zelfs zo ver dat we in vraag stellen of je wel nodig hebt wat je ons vraagt en of wij de geschikte partner zijn om je te helpen bij het realiseren van de vraag achter de vraag, je doelstellingen.

 

“Bij Marbles worden we niet gedreven door WAT we doen maar wel door WAAROM we doen wat we doen.”

– Tom Herrijgers

Wil je ook het het verschil maken met je communicatie?

Ontdek samen met ons wat jouw 'Why?' is.