360° communicatie? Dat doen we via 5 waarden! | Marbles
5Waarden2B

Ontdek onze 5 waarden.

Wij staan je graag bij met heel wat expertise, een vat vol talent en een aantal waarden waar we altijd aan vasthouden. Zo zorgen we voor een aangename samenwerking die niet alleen professioneel vlot verloopt, maar die ook de persoonlijke band tussen beide partijen verscherpt. Want da’s minstens even belangrijk.
Waarom

1. Begin al-tijd met Waarom?’

Toegegeven, niet onze wijsheid, maar die van Simon Sinek. Hij leerde ons dat er slechts één productief vertrekpunt is om goede, krachtige én overtuigende communicatie te verkopen. 

Niet starten vanuit wat doe ik’. En ook niet vanuit hoe doe ik het’. Je start altijd vanuit waarom doe ik het?’. 

Want, wanneer je communiceert vanuit je overtuiging, maak je een meer oprechte verbinding met je doelgroep. En dit zorgt voor het creëren van lange-termijnrelaties. En geef toe: da’s toch waar marketing en communicatie om draait?

Werken

2. We werken aan jouw organisatie — niet enkel aan je website.

De kans is groot dat je één specifieke vraag hebt. Maar wij spreken uit ervaring als we zeggen dat jouw vraag altijd vertrekt vanuit een hoger gelegen nood. 

Daarom proberen we altijd om het grotere geheel te vinden. Op deze manier komen we tot de échte uitdaging waar jij voor staat. 

We gaan samen op zoek naar de beste oplossing voor jouw organisatie. Ook als deze het antwoord is op een vraag waarvan je niet wist dat je deze had.

Sprint

3. Marketing? Da’s geen sprint. Da’s een marathon.

Marketing is tenslotte een vorm van constante communicatie met je doelgroep, die je netjes moet onderhouden. Daarom bespelen we alle kanalen. We bekijken alle mogelijkheden. We zetten nieuwe skills, tools en ideeën in. Ook diegenen die er vorig jaar, vorige maand of vorige week nog niet waren. 

Met andere woorden: marketing is geen korte inspanning met een stevig budget. Marketing is een voortdurend evoluerende en duidelijk uitgewerkte strategie die snel kan schakelen. Elke dag opnieuw.

Perfectie2

4. Wachten op perfectie? Nope. Werken naar perfectie!

Vooruitgang boeken. Da’s waar we naar op zoek zijn. En natuurlijk moet je dan goed voorbereid zijn. Maar! Dat laatste punt durft nogal eens uitlopen. Waardoor vooruitgang regelmatig eindeloos uitgesteld wordt. Droevig verhaal.

Daarom werken we liefst zo snel mogelijk een MVP (minimum viable product, oftewel: een vroege versie van een product of dienst) af. Dat lanceren we zo snel mogelijk. Om dan vanuit live bevindingen snel te schakelen, waar nodig bij te sturen én blijvend te verbeteren.

Vertrouwen

5. Vertrouwen is essentieel.

Dat is het laatste (en misschien zelfs het belangrijkste) punt, eigenlijk. Vertrouwen is broodnodig. In alles wat we (niet) doen. Net zoals jullie, zijn ook wij experts in ons vak. Daarom vragen we je om ons vanaf dag één te vertrouwen.

En we beloven je… wij gaan jouw vertrouwen niet beschamen. Daar kan je zeker van zijn.

Ontdek onze 5 waarden in 't echt. Contacteer ons!
Tim Berghmans