Marathon vs sprint

Om, in een digitale wereld, relaties tussen merken en mensen te creëren, moet je je constant blijven inspannen.

We vergelijken onze job dan ook graag met het lopen van marathons: met een helder doel voor ogen voortdurend stappen zetten om resultaten te realiseren. Toch draaien we ons hand er niet voor om ook intensieve sprintjes te trekken. Kwestie van voorsprong te boeken, te behouden, en krappe deadlines te halen.

Als je het zo bekijkt mag je ons gerust atleten noemen
  • we bedenken sterke concepten. Dat is onze kracht.
  • gaandeweg veranderen we met gemak het concept of onze aanpak. In een digitale wereld die snel evolueert, schakelen we moeiteloos. Onze wendbaarheid is dus in topconditie.
  • we zijn pas tevreden wanneer onze inspanningen ook effectief resulteren in de vooropgestelde doelstellingen. We blijven gaan totdat we dit bereikt hebben. Noem het ons eindeloos uithoudingsvermogen.

Maar maak je geen illusies, we hebben geen sixpacks of gespierde benen. 😉

marbles_zeta2

Ter info:

Dit is de Tsjech Emil Zåtopek op de foto. Zijn bijnaam is de lokomotief. Lees meer over dit fenomeen op Wikipedia.

Wil je meer te weten komen over onze kracht, wendbaarheid en uithoudingsvermogen?

Kom eens langs om samen grenzen te verleggen.