
Goesting in geluk
Wie ons al een beetje kent weet dat we echt purpose-driven zijn. We willen met creatieve oplossingen wereldwijd voor geluk zorgen. Dit doen we volledig zelfsturend. Zo zorgen we voor producten die onze klanten blij maken en hen helpen hun doelen te realiseren. Natuurlijk is creativiteit hier het sleutelbegrip. Zo onderscheiden we ons – en onze klanten – van de concurrentie.
Natuurlijk zijn we zelf ook bezig met geluk. Gelukkige teamleden floreren, en zetten zo dat geluk door in alles wat ze doen. Dat doen we in ons werk voor elke klant, en zo voor de hele wereld. Geluk is dus onze voorwaarde om voor kwaliteit te zorgen. Hier draagt ons unieke HR-verhaal aan bij.
Je leest het: we sjotten graag tegen elke scheen en spotten nog liever met conventies. Daarom zijn onze klanten ook organisaties die er niet voor terugdeinzen om zichzelf te (blijven) uitdagen. Niet te nestelen in dat wat veilig en vertrouwd is, maar elke dag opnieuw willen verbeteren in eer en geweten. Daar bouwen we bij Marbles graag aan mee. De wereld is aan de durvers, doe je mee?
Marbles in detail?
Da’s een lang – maar tof – verhaal. We beginnen met deze belangrijke pijlers!
Ons HR-beleid
Geluk, da’s ook iets voor op de werkvloer. Lees: innovatieve HR van Marbles. Geen bazen, maar pure zelfsturing. Geen dagen tellen, maar Onbeperkt Verlof. Wil je meer weten?
Hoe we werken
Waar we ook vierkant onze voeten aan vegen? Offertes. Het Marbles-collegamodel maakt ons niet ‘je agency’ maar ‘je marketingcollega’s’, zo zien we het graag. Zoek je nog een expert die het je haarfijn uitlegt?
Creatieve oplossingen
Het leven is te kort om binnen de lijntjes te kleuren. De creativiteit van het hele Marbles-team staat tot je beschikking. Zo kan niemand naast je kijken.
















