Creaties

Ontmoet: het Marbles collegamodel!

Oké, dus. In de traditionele marketingondersteuning’, kies je tussen twee kandidaten.

De marketingverantwoordelijke

Je neemt een marketingverantwoordelijke aan. Joepie! Een nieuwe collega die zot is van zijn/​haar team, een flexibele planning heeft, op jouw golflengte zit én het bedrijf graag ziet. Tof. Plezant. Perfect… Toch? Of niet? Tja. Hoe tof jouw collega ook is — de kans is klein dat hij/​zij alle nodige skills bezit. S logisch: t is ook maar een mens, hé.

Het marketing agency

Oké, dus, je komt uit de wittebroodweken en beseft dat je collega toch wat gebreken heeft. Geen probleem, denk je, en je neemt een marketing agency aan. Voor een vast bedrag per uur geven ze jou alles wat je vraagt. Alé, ja. Na enkele dagen wachten op een strak afgelijnde offerte, dan toch. Maar soit: je geniet van professionaliteit en alle skills. Zalig! Top! Perfect… Toch? Of niet? Tja. Ze zijn niet echt flexibel, stellen voor vragen altijd offertes op en kunnen daardoor niet vlot schakelen.

Hallo wij zijn Marbles en wij zijn het antwoord.

Via ons fancy schmancy collegamodel, krijg je de voordelen van beide kandidaten — zonder de nadelen. Zot, hé?

Collega

Meer over dit mysterieuze collegamodel

HOEGAATDA?

Eerst en vooral werken we minstens één dag per week voor jou. Acht uur, dus. Minstens, hé. Doen we design (zonder Comic Sans, beloofd), development of copywriting? S goed: kies maar. Jij krijgt zestien skills om uit te kiezen, in de vorm van één enthousiaste collega. Tof, hé?

HOEVERLOOPTDA?

Om de zes weken nodigen we je uit voor een gesprek omtrent de stand van zaken. Vertel ons alles! Wat deden we megafantastisch — en waarin kunnen we samen nog groeien? Spill the beans, we kunnen er alleen maar uit leren. En erna drinken we de champagne. Gewoon. Omdat het kan. Schol!

WADOENWEDAN?

Geen idee. Haha. We leren je graag eerst wat beter kennen (hola, qua tal). Daarna leggen we ons actieplan op tafel. Wekelijks nemen we hier punten uit op én voegen we er andere zaken aan toe. Ahja: groei komt niet vanzelf, hé. (Tenzij onze klimop. Kent ge klimop? Dat groeit gelijk ZOT!)

WAKOSTDA?

Vertel ons eerst maar hoeveel dagen per week jij wil profiteren van jouw nieuwe, multi-getalenteerde collega. Door de verhoogde efficiëntie hebben we ons uurtarief verlaagd van 90/​uur naar €70/​uur! Interessant, niet?

Yokohama logo
Destudio
Plantyn
Legamaster logo
COPANDI
Langskomen, ofwa? Laat maar weten!
Tim Berghmans