Communicatieadvies - event planning - Social media - Strategie- Communicatieadvies - event planning - Social media - Strategie-

TEDxAntwerp

TED (Technology, Entertainment, Design) is een non-profitorganisatie die ontstaan is uit een jaarlijkse, vierdaagse bijeenkomst in Californië. Tijdens deze bijeenkomst worden sprekers uitgenodigd om in maximum 18 minuten de presentatie van hun leven’ te geven over hun gedachtegoed, hun expertise of over een bepaald project. Kortom: Ideas Worth Spreading’.

Met TEDxAntwerp willen enkele ondernemende geesten het TED-concept naar Antwerpen brengen. Doelstelling: inspirerende events organiseren met boeiende sprekers die de discussie telkens weer op gang weten te brengen. Maar hoe begin je daaraan? De initiatiefnemers van TEDxAntwerp klopten bij ons aan om hen te ondersteunen.

HUGE THANKS to our partner @marbles for offering us 2 comprehensive #digital #marketing #training sessions! pic​.twitter​.com/​v​2​X​g​7​Xqxp8

— TEDxAntwerp (@TEDxAntwerp) 18 mei 2017

Van strategie tot plan

First things first. We wilden de organisatie eerst wat beter leren kennen: van drijfveren en doelstellingen tot werking en identiteit. Op basis van inzichten die we verzamelden tijdens deze strategische sessie konden we een plan van aanpak op maat uitwerken.

Community building

We stelden de doelstellingen van TEDxAntwerp scherp en geven advies bij alle communicatie: van tips & tricks voor social media tot community building en het plannen van events. We zijn met andere woorden een strategische partner waarop ze kunnen vertrouwen. Zo bouwen we samen aan een sterke online en offline community die van TEDxAntwerp een vaste waarde en een groot merk zal maken.

En nu? Rendez-vous chez-nous!