Marbles Website

“Ik wil een nieuwe website”

Een nieuwe website willen, is meer dan zoeken naar een oplossing. Het moet kaderen binnen een strategie. Een website is geen doel, maar een middel.

In de jaren van ontdekking en ontginning van het internet hebben we met WEBS de best beschikbare digitale oplossingen geboden.

Nu, na de oogst van de ontdekkingsjaren, verankeren we die digitale oplossingen binnen Marbles in een digitale communicatiestrategie. Een strategie die evolueert en zich aanpast aan de doelen van onze klanten en hun doelpubliek.

Hoe zijn we daartoe gekomen?

Marbles komt voort uit WEBS Internet Solutions. Op weg naar de huidige koers nam WEBS in 2012 De Webfabriek over en ging het eind 2013 een samenwerking met content strateeg en web copywriter Mischa Verheijden aan.

Het woord 'fabriek' typeert eigenlijk heel goed de hoofdactiviteit van de samengevoegde webbureaus: met focus op websites ontwerpen en ontwikkelen.

Niet verwonderlijk was de meest aan ons gestelde vraag: wanneer is mijn website af? Ons eerste antwoord: nooit.

Het tweede: het gaat niet om een website op zich. (Website kun je trouwens ook vervangen door zoekmachine optimalisatie, internet marketing, webcopywriting, social media, mobile, app …)

Een website is geen doel, het is een middel. Een digitaal communicatiemiddel.

Wat wil jij dat je website echt voor je doet?