Marbles werft 2 nieuwe personeelsleden aan om haar groei te ondersteunen

Marbles werft 2 nieuwe personeelsleden aan om haar groei te ondersteunen

Geplaatst op:01-12-2017

“Samen groeien” is waar Marbles voor staat. En dat neemt het Antwerpse communicatiebureau wel héél letterlijk. Zo werft Marbles twee sterke profielen aan die ervaring hebben opgedaan bij agencies Snackbytes en Flink Agency. Marbles was al met een groeispurt bezig, maar met vijf nieuwe werkkrachten op slechts drie maanden tijd is de “sprint” pas echt ingezet.

Ervaring troef

CEO Tom Herrijgers ziet zijn 360° communicatiebureau snel groeien. Om die groei te kunnen bestendigen zal het team uitgebreid worden met Britt Libot en Kim Theunis. Britt heeft dankzij haar ervaring bij Snackbytes en Mia een rugzak vol kennis om aan de slag te gaan bij Marbles. Ze start op 2 januari als Digital Marketeer. Kim deed ervaring op bij Flink Agency en begint als product owner op 14 december. Marbles slaagt er zo in om, na het tragisch overlijden van collega en vriendin Evelien Van Ranst, met vijf nieuwe aanwervingen het team te laten groeien tot 12 personeelsleden.

Een blik op de toekomst

“Met de nieuwe aanwervingen hebben we sterk ingezet om ons team evenwichtiger te maken en meer slagkracht te geven. Zo kunnen we ons stijgend aantal klanten ook in 2018 op dezelfde kwalitatieve manier helpen met hun marketingdoelstellingen. De verwachting voor volgend jaar is om onze groei verder te zetten en de kaap van 15 personeelsleden te overschrijden.” vertelt COO Tim Berghmans. Marbles toont zo haar ambitie en “goesting” om te blijven groeien en evolueren.

Met de nieuwe aanwervingen hebben we sterk ingezet om ons team evenwichtiger te maken en meer slagkracht te geven. Zo kunnen we ons stijgend aantal klanten ook in 2018 op dezelfde kwalitatieve manier helpen met hun marketingdoelstellingen. De verwachting voor volgend jaar is om onze groei verder te zetten en de kaap van 15 personeelsleden te overschrijden.

-Tim Berghmans COO

Diversiteit aan klanten

De klanten van Marbles zijn divers en komen zowel uit de profit- als de non-profitsector. Recentelijk nog koos koerierdienst ASX-Ibeco voor Marbles om hun nieuw product en merk in de markt te zetten. Andere klanten zijn onder andere Technopolis, Tele-Onthaal, Gezinszorg Villers, POM Antwerpen, Vasco Keukens, SD Worx, Besix Park, Bruynseels-Vochten en Vandersmissen Feestservice. Als 360° communicatiebureau helpt Marbles hun marketingdoelstellingen te bereiken. Als partners realiseren ze samen grootse dingen.

Wij zijn alvast benieuwd wat er nog te wachten staat voor Marbles in 2018 . To be continued …

Pieter

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?

Spontaan solliciteren!

Dit kan je ook wel interesseren

Tom Herrijgers, een ondernemer pur sang

Geef creativiteit de ruimte om te groeien

Marbles geeft medewerkers onbeperkt verlof

Onbeperkt verlof een jaar later