Overnamewasabi

Marbles neemt Wasabi over

Begin 2014 nam Marbles Wasabi over. Niet zomaar een overname. Marbles kiest voor een nieuwe koers met focus op digitale communicatiestrategieën.

Onze tweede overname

Op 1 februari hebben we het webbureau Wasabi overgenomen. Dat nieuws brengen we nu pas naar buiten, omdat Marbles op het moment van de overname nog als WEBS Internet Solutions naar buiten kwam.

De overname van Wasabi is onze tweede overname. In 2012 (toen nog als WEBS Internet Solutions) namen we De Webfabriek over. In 2013 bundelden we de krachten met content strateeg en webcopywriter Mischa Verheijden.

Waarom we Wasabi hebben overgenomen?

Door de overname van Wasabi hebben we nu developers die kunnen werken met de meest populaire programmeertalen php en .net. Dat maakt dat we klanten technologie-onafhankelijk oplossingen voor digitale communicatie kunnen aanbieden.

Quotebackground Orange

"Dat maakt dat we klanten technologie-onafhankelijk oplossingen voor digitale communicatie kunnen aanbieden”

Focus op digitale communicatiestrategie

En dat is cruciaal, omdat zo technologisch en creatief niets onze focus, de doelen van onze klanten en die van hun doelpubliek bij elkaar brengen, in de weg staat.

Dat is cruciaal, omdat zo niets onze focus, de doelen van onze klanten en die van hun doelpubliek bij elkaar brengen, in de weg staat.”

Met de focus op communicatiestrategie is het een grote plus dat Wasabi-oprichter en digitaal strateeg Kurt Goossens met zijn team van developers, designer en content marketeer het Marbles-team versterkt.

Kurt zelf ziet de opname van zijn bedrijf in Marbles als een win-win voor Wasabi, Marbles en hun klanten: Onze klanten krijgen er een pak expertise bij. Het team kan door interne kruisbestuiving sneller groeien. En ik kan me volledig toeleggen op mijn passie, het ontwikkelen van digitale strategieën”.