Marbles gaat verder dan digitaal (en toont het met een gloednieuwe website)

Hallo. Wij zijn Marbles: een Antwerps 360° communicatiebureau propvol goesting. En wij vertellen je graag wat meer over alle veranderingen binnen onze organisatie. Ditmaal tonen we je met veel plezier en nog meer trots onze gloednieuwe website. Die maakten we natuurlijk niet zomaar, maar met een zeer concrete reden: onze evolutie van een digitaal communicatiebureau naar een 360° communicatiebureau. Wat dat juist inhoudt? Lees zeker verder!

Marbles360Communicatie

Wat we doen? Puh! Wat doen we niet?!

Wanneer we onszelf voorstellen als 360° communicatiebureau, doen we dat met een reden. We willen graag dat jij weet dat je bij ons terecht kan voor… heel wat, zoniet alles, wat communicatie betreft. Online én offline.

Onze hoofddoelstelling verandert niet: een sterk merk creëren en dit verbinden met jouw doelgroep. Zowel je primair doelpubliek als toekomstige werknemers, dus. Wat wel verandert? Dat we dit aanpakken met de hulp van alle mogelijke manieren die we kunnen bedenken. We beperken ons dus niet tot het digitale luik, maar denken altijd outside the (online) box. Een nieuwe identiteit, een adembenemende campagne of een gloednieuwe website? Liever iets anders — of net nog veel meer? Kunnen we. Doen we. En maak je geen zorgen: die persoonlijke en hands-on aanpak die in ons DNA gegraveerd staat? Die blijft sterk aanwezig. Da’s vanzelfsprekend.

Met andere woorden: met onze 360° aanpak gaan we nét dat stapje verder. Zo kunnen we élke doelgroep integraal bereiken. On- en offline. Digitaal en niet digitaal. De 360° van het verhaal — voor de volle 100%.

We pakken elk facet in de communicatiewereld aan

En da’s logisch, vinden wij: wanneer je constructieve en duurzame relaties op wil bouwen, moet je de online wereld meenemen, maar je er niet tot beperken. Een goede marketingstrategie moet tenslotte verder (durven) denken dan puur digitaal — en alle noodzakelijke raakpunten tussen merk en doelgroep aantikken. Ook als die raakpunten zich offline bevinden. 

Daarom kiezen wij ervoor om het bestaande digitale aspect aan te vullen. Tot een volledig 360° marketing verhaal. We gaan tenslotte veel verder dan enkel’ digitaal en begrijpen dat élk element belangrijk is om tot een piekfijne en tot in de puntjes verzorgde bedrijfsidentiteit te komen.

Maar da’s niet alles… 

We zetten onszelf op de radar sinds de bekendmaking van ons onbeperkt verlof. Natuurlijk staat dit concept niet op zich, maar maakt het deel uit van de slimme employer branding strategie die wij hanteren. Onze CEO (je weet wel: Coach en Ondernemer) Tom Herrijgers schuwt tenslotte geen enkele manier om ervoor te zorgen dat zijn werkkrachten gelukkig zijn op de werkvloer — en is niet bang om elk aspect van zijn werkgeversmerk te bevragen en om te gooien.

En dat doen we nu, binnen onze nieuwe 360°-aanpak, ook voor externe partijen. Nadat we deze interne marketingvorm uitgebreid op onze eigen organisatie uittestten, zijn we er nu zeker van dat we ook externe merken kunnen helpen om van hun bedrijf een aantrekkelijke en gegeerde werkplek te maken. 

Klaar voor een eigen atypisch HR-beleid — dat misschien zelfs voor een eigen knappe HR Pioneer Award zorgt? Marbles helpt graag met een uitgekiende employer branding strategie!

Klaar voor 360° Marbles?

Wij hebben er alvast goesting in. Goesting om resultaten te boeken. Om projecten te ondernemen voor partners die bereid zijn om grootse stappen te ondernemen. Met andere woorden… goesting om te evolueren. Logisch: onze baseline is én blijft tenslotte nog altijd Let’s evolve. Ben jij klaar om te kiezen voor 360° Marbles?

Wij kijken er alvast naar uit om jou te ontmoeten. Tot snel!